Besøg våres webshop
Find svar
Find svar
Kategori  
Print denne sideSend denne side til en ven Bookmark and Share

Telefonrådgivning

Mange tilbyder forældre telefonrådgivning. Sundhedsplejersken kan du ringe til i hendes telefontid. Den praktiserende læge har en telefontid (8–9), hvis dit barn bliver sygt, og du har behov for lægehjælp. I nogle regioner eller kommuner har man en telefon for forældre med småbørn, hvor man kan ringe og få vejledning, hvis man har et akut problem "uden for normal åbningstid" (spørg din sundhedsplejerske).

• Børns vilkår har en forældretelefon. Se www.boernenettet.dk
• Forældre og Fødsel har rådgivning pr. telefon. Se www.fogf.dk
• Mødrehjælpen har en telefonrådgivning. Se www.mhj1983.dk
• Falck har en telefonrådgivning (hvis man har købt abonnement til det). Se www.falck.dk

For forældre med særlige problemstillinger (fx handicappede børn) kan der være specialrådgivning, som inkluderer telefonrådgivning. Spørg de fagpersoner, som i øvrigt bistår din familie, om der findes noget målrettet jeres situation.

Materialet på sundhedsplejersken.dk er udelukkende tænkt til inspiration og information. Sundhedsplejersken.dk ønsker at støtte kontakten mellem de offentlige tilbud for børn og deres forældre, men kan aldrig erstatte personlig kontakt, rådgivning eller medicinsk behandling. Sundhedsplejersken.dk kan ikke tage ansvar for skader som følge af brugen af de materialer, der står på denne side.

Copyright © sundhedsplejersken.dk ApS 2008 - 2017. Alle rettigheder forbeholdes.
info@sundhedsplejersken.dk